hey zambeste!

:)

miercuri, 29 iulie 2009

incertitudine...

simt ca te lasi descoperit,,,vrei sa inund lumea ta cu universul meu!
Am intrat in joc si chiar nu asta a fost intentia mea,ai luptat cu tot dinadinsul sa-ti citesc o fila veche,rupta din cea mai mica particica si ascunsa a sufletului tau...a fost greu,recunosc ...te-am citit si tu esti altfel...te-am citit dar as mai vrea...
Mi-ai produs o dependenta...
Credeam ca suntem diferiti,tu pari altfel dar stii cum sa ma faci sa imi dau seama ca tu esti tu,o inima curata...imi invadezi gandirea si ma faci sa cred ca tu esti cel mai potrivit!
Nu cred ca ma placi,,,dar simt ca ma iubesti...si recunosc ca astept momentul cand tu o sa fi langa mine,chiar langa mine...da,chiar aici.
Aici unde sunt eu,unde este ceea ce cauti si iti doresti...
Inima franta dar in vie..
Ochi perversi dar inocenti...
Maini calde...
Brate libere...
Trup ceresc...
Sunt chiar aici nu ma vezi???...hei sunt mic,sunt un suflet de copil!...Sau iti doresti sa fiu FEMEIE?!
Si NU ...am trecut obstacole,,,ma intelegi?...Eu am luptat fara sa ma gandesc ca undeva se afla o capcana...
M-ai lasat sa invadez lumea ta cu universul meu...te-ai lasat descoperit doar ca sa reusesti sa invadezi lumea mea cu universul tau!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu